نمایشگاه های مد و کفش کالیفرنیای جنوبی را در سال 2022 هدف قرار می دهد – اخبار کفش


کالیفرنیای جنوبی در حال تبدیل شدن به کانونی برای نمایشگاه‌های مد در سال 2022 است، زیرا نمایشگاه‌های تجاری جدید شروع به کار کرده و یک رویداد طولانی مدت کفش در مکان جدیدی گسترش می‌یابد.

گری هاوس، برگزارکننده، پس از شروع موفقیت آمیز نمایش IR در سن دیگو، در حال حاضر مشغول برنامه ریزی فعالیت های ویژه برای رویداد بعدی نمایش، 2 تا 3 اوت است.

من در حال خرید یک بلوک بزرگ بلیط برای بازی Padres vs. Rockies هستم، بنابراین همه ما در اولین شب نمایش با هم خواهیم بود. هاوس گفت و در شب دوم یک مهمانی بزرگ خواهیم داشت.

نمایشگاه IR که به مرکز کنوانسیون سن دیگو منتقل شد، در مراسم افتتاحیه خود در اوایل این ماه 170 غرفه‌دار را به نمایش گذاشت و خریداران زنجیره‌های کوچک‌تر مستقل و منطقه‌ای را از حدود 26 ایالت به خود جلب کرد.

لیست برندها به شدت طرفدار دسته بندی راحتی بودند، با نام هایی مانند Birkenstock، Clarks، Aetrex، Rockport، Vionic و Dansko، اگرچه هاوس گفت که ده ها برند در گروه کاری نیز در کنار چندین برند مد، از جمله Miz Mooz و AS شرکت کردند. 98. او برای نسخه آگوست به FN گفت که قصد دارد مارک های مد رده بالا و مقرون به صرفه بیشتری را معرفی کند.

در همین حال، شرکت فناوری FashionGo قرار است اولین نمایشگاه تجاری حضوری خود را از 3 تا 5 مه در مرکز همایش پالم اسپرینگز در پالم اسپرینگز، کالیفرنیا میزبانی کند.

این شرکت اخیراً به نشریه خواهر FN WWD گفت که در سال 2002 تأسیس شد، FashionGo به عنوان یک بازار آنلاین تجارت به تجارت که میزبان حدود 1800 برند است و با حدود 1 میلیون خریدار ثبت شده کار می کند. در آگوست 2020، یک نمایشگاه تجاری مجازی راه اندازی کرد، اما این اولین حمله آن به فضای فیزیکی است.

برای سازماندهی این سرمایه گذاری، او با تام ناستوس کهنه کار صنعت، رئیس و مدیر عامل سابق UBM Fashion، صاحب Magic، Project and Coterie و ENK International همکاری کرد.

ناستوس گفت که انتظار می رود اولین نمایشگاه FashionGo Palm Springs با 300 برند پوشاک، لوازم جانبی و کفش زنانه همراه باشد. و دومین رویداد در آنجا، که برای 26 تا 28 جولای برنامه ریزی شده است، انتظار می رود میزبان 450 فروشنده باشد. نمایش سوم برای غرفه متروپولیتن در شهر نیویورک از 5 تا 7 نوامبر برنامه ریزی شده است.

در همین حال، در لس آنجلس، گروهی از برندهای کفش میزبان یک نمایشگاه ویژه در هفته بازار لس آنجلس هستند. این رویداد با نام The Pivot Show از 7 تا 9 مارس (با نصب 6 مارس) در New Mart برگزار می شود. این مجموعه بیش از دوازده مجموعه متمرکز بر مد از جمله Ilse Jacobsen، Rollie، Frye، JSlides، Jeffrey Campbell، Oncept و بسیاری دیگر را به نمایش خواهد گذاشت.

دن باتلر، مدیر فروش ملی Lines of Denmark (که Ilse Jacobsen و Rollie را توزیع می کند)، یکی از سازمان دهندگان رویدادهای مردمی است. او به FN گفت که این گروه به دلیل فقدان گزینه های نمایش در این منطقه است که به آنها امکان مشارکت یا ارائه ارزش می دهد.

بنابراین، یک تلاش واحد: «بعد از تأسیس نمایشگاه زیبای خود در لس آنجلس، متوجه شدیم که به اندازه کافی انتخاب قانع‌کننده‌ای نیستیم تا بتوانیم اولویت خرده‌فروشان نمایشگاه برای برنامه‌ریزی زمان بازدید را داشته باشیم.» “من معتقدم که با برندهایی که گرد هم آورده ایم و رفاقتی که همه به اشتراک می گذاریم، این گزینه جدید به اولویتی برای همه خرده فروشان تبدیل خواهد شد.”