نام تجاری دیجیتالی کفش بومی Allbirds به فروشگاه های فیزیکی متمایل است – Footwear News


ممکن است Allbirds زندگی خود را به صورت آنلاین آغاز کرده باشد، اما این برند کفش در حال سرمایه گذاری بیشتر در فروشگاه فیزیکی خود است.

این برند دوستدار محیط زیست فروش خود را از طریق فروشگاه های فیزیکی در سال 2021 بیش از دو برابر کرد و با رشد 112 درصدی به 52 میلیون دلار رسید. این شرکت همچنین در سال 2021 13 فروشگاه جدید افتتاح کرد و تعداد کل فروشگاه های خود را به 35 فروشگاه رساند. آن 13 فروشگاه جدید، در مکان‌هایی مانند کارولینای شمالی و کالیفرنیا، تقریباً نیمی (43٪) از کل رشد فیزیکی خرده‌فروشی را در سال 2021 تشکیل دادند.

مایکل بوفانو، مدیر مالی Allbirds طی تماسی با سرمایه گذاران گفت، به طور کلی، فروش در فروشگاه عامل اصلی رشد در سه ماهه چهارم بوده است.

در حالی که برای برندها متکی به کانال های دیجیتال معمول است، بسیاری از شرکت ها به سمت استراتژی متمرکز بر گسترش فروشگاه های فیزیکی جهش می کنند. به عنوان مثال، برند لباس زیر زنانه ریحانا، Savage X Fenty، است افتتاح پنج فروشگاه در سراسر ایالات متحده در سال جاری. شرکت عینک دیجیتال Warby Parker نیز در سال‌های اخیر در افتتاحیه فروشگاه‌های خود فعالیت داشته است.

با تثبیت موارد COVID-19، Allbirds گفت که ترافیک و فروش در فروشگاه در حال بازگشت به سطح فروش قبل از COVID-19 است. Allbirds اکنون انتظار دارد که فروش ناخالص فروشگاه های جدید در ایالات متحده در سال جاری بین 3.5 تا 4.5 میلیون دلار باشد.

مطمئناً فروش دیجیتال هنوز برای برند مهم است و بیش از 80 درصد از فروش را در سال 2021 به خود اختصاص داده است. در سال 2021، مشتریان معمولی omnichannel 1.5 برابر بیشتر از مشتریان معمولی تک کانال در Allbirds هزینه کردند.

با توجه به شرکای عمده‌فروشی، Allbirds در فرآیند انتخاب خرده‌فروشان آگاهانه عمل می‌کند.

جوی زویلینگر، یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل Allbirds در تماسی با سرمایه گذاران گفت: «این شرکا باید مکمل برند ما باشند. ما قصد داریم در مکان‌های ممتاز، حتی در خرده‌فروش‌های ممتاز ظاهر شویم. بنابراین این در مورد حضور در مقابل افراد مناسب و ملاقات با افراد جدید بسیار است.

در سال 2018، Allbirds با Nordstrom برای طرح مفهومی پاپ آپ شریک شد که پنج رنگ جدید فراتر از طیف کامل سبک های مردانه و زنانه این برند را به نمایش گذاشت. برنامه هایی از این دست Zwillinger گفت که این امر به ایجاد آگاهی از برند و آموزش مصرف کنندگان در مورد کیفیت کفش های دویدن عملکردی برند کمک می کند.

زویلینگر گفت: “در سال 2022، ما انتظار داریم که فروش از این مشارکت ها نسبتاً افزایش یابد.” و از نظر سودآوری، تأثیر کلی کمی بر سود ناخالص کلی کاهش می‌یابد و بر جریان نقدی خنثی تا مثبت خواهد بود، زیرا ما از این تلاش‌های اولیه با یک تیم کوچک داخلی حمایت می‌کنیم.»