استیو مدن نتایج را برای سال 2022، سه ماهه چهارم و مالی 2021 پیش بینی کرد – Footwear News


استیو مدن با تمرکز بر کانال خرده‌فروشی مستقیم به مصرف‌کننده، گسترش دسته‌بندی محصولات، رشد بین‌المللی و تقویت کسب‌وکار اصلی عمده‌فروشی کفش در ایالات متحده، با تمام قوا به سمت سال 2022 حرکت می‌کند. -United.

در طی سه ماهه چهارم و سال مالی 2021 شرکت در روز پنج‌شنبه، استیو مدن، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل ادوارد روزنفلد، برنامه‌های خود را برای سال 2022 تشریح کرد، زیرا این شرکت در سه ماهه چهارم 63.9 درصد افزایش درآمد به 578.5 میلیون دلار در مقایسه با 353.0 میلیون دلار در همان سه ماهه نشان داد. دوره 2020. برای سال مالی 2021، درآمد 55.3 درصد افزایش یافته و به 1.9 میلیارد دلار در مقایسه با 1.2 میلیارد دلار در سال 2020 رسیده است.

روزنفلد در مورد کانال خرده فروشی مستقیم به مصرف کننده (DTC) شرکت گفت که این بخش باعث رشد شرکت در سال 2021 شد و درآمد DTC نسبت به سال 2019 52 درصد افزایش یافت. تجارت الکترونیک که اکنون بیش از 50 مورد را به خود اختصاص داده است. درصد کسب و کار DTC استیو مدن با افزایش درآمد 89 درصدی در سال 2020 و 181 درصدی نسبت به سال 2019 پیشتاز بود. فروش جهانی فروشگاه‌های آجر و ملات DIY نیز با افزایش 9 درصدی برای کل سال نسبت به سال 2019 روبرو شد.

“در حالی که به سال 2022 نگاه می کنیم، اگرچه از مقایسه های دشوار در این بخش آگاه هستیم، اما مطمئن هستیم که اقداماتی که در دو سال گذشته انجام داده ایم به فعالیت های DTC اساساً قوی تر از آنچه به نظر می رسد منجر شده است. قبل از همه گیری بود و اینکه ما می‌توانیم به افزایش درآمد و سود در کانال‌های DTC ادامه دهیم.» روزنفلد گفت.

در سال 2022 از عمده فروشی که یکی دیگر از مشاغل مهم این شرکت است نیز استقبال خواهد شد. روزنفلد در این تماس اشاره کرد که این شرکت در سال جاری بر تقویت تجارت اصلی عمده فروشی کفش خود در ایالات متحده تمرکز خواهد کرد. او گفت: “در حالی که درآمدهای حاصل از این تجارت هنوز در نیمه اول سال 2021 تحت فشار شدید بود، عملکرد فروش ما در طول سال قوی بود.” و در نهایت، مشتریان عمده فروشی ما با شتاب قابل توجهی در سفارشات در نیمه دوم پاسخ دادند.

مدیر اجرایی خاطرنشان کرد که درآمد عمده فروشی کفش ایالات متحده این شرکت در نیمه دوم 12 درصد نسبت به سال 2019 یا 17 درصد بدون احتساب درآمد حاصل از مجوز قطع شده کیت اسپید در سال 2019 افزایش داشته است. دو برند بزرگ آن پشت این عملکرد بودند. درآمد عمده فروشی کفش برند استیو مدن ایالات متحده در نیمه دوم سال 2021 نسبت به سال 2019 30 درصد افزایش یافته است که شامل افزایش 42 درصدی برای زنان استیون مدن است.

روزنفلد گفت: «بر اساس شتاب مستمر ما و عملکرد فروش و همچنین مقایسه‌های نسبتاً آسانی که در نیمه اول با آن روبرو بودیم، مطمئن هستیم که می‌توانیم رشد دو رقمی را از تجارت اصلی عمده‌فروشی کفش در ایالات متحده در سال 2022 ارائه کنیم. گفت.

روزنفلد در رابطه با گسترش دسته بندی محصولات خاطرنشان کرد که این شرکت در حال کار بر روی گسترش تجارت خود خارج از کفش است. او به رشد تجارت کیف‌های دستی برند استیو مدن اشاره کرد که درآمد آن در سال 2021 در مقایسه با سال 2019 18 درصد رشد کرد، که روزنفلد گفت که ناشی از عملکرد فوق‌العاده در کانال‌ها بود. DTC، و برای یک سال رشد دو رقمی دیگر در سال 2022 آماده است.

روزنفلد گفت که در زمینه پوشاک، تجارت BB داکوتا استیو مدن این شرکت همچنان شاهد فروش قوی و افزایش تعهدات خرید باز از سوی مشتریان عمده عمده فروشی است. با توجه به شتابی که پوشاک در بازار مشاهده می‌کند، روزنفلد فاش کرد که این شرکت برای پاییز 2022 از برند BB داکوتا استیو مدن به برچسب فقط استیو مدن تغییر خواهد کرد. «پاسخ اولیه مشتریان عمده‌فروش به این تغییر مثبت بوده است. روزنفلد گفت: ما رشد درآمد در بخش پوشاک را نزدیک به 50 درصد در سال 2022 هدف قرار داده ایم.

روزنفلد که بعداً توسط یک تحلیلگر در مورد توزیع پوشاک استیو مدن تحت فشار قرار گرفت، خاطرنشان کرد که شرکت در آینده نزدیک به عمده فروشی و Stevemadden.com متکی خواهد بود. روزنفلد گفت: «فکر می‌کنم وقتی نوبت به فروشگاه‌های آجر و ملات خودمان می‌رسد، لباس‌ها را در دستگیره در می‌گذارم.» و افزود که فروشگاه‌ها واقعاً برای لباس طراحی نشده‌اند.

روزنفلد با نگاهی به خارج از کشور معتقد است که بزرگترین فرصت رشد بلندمدت شرکت، تجارت بین المللی آن است. روزنفلد گفت: «آوریل 2021 نقطه عطف مهمی در توسعه بین المللی ما بود، زمانی که ما باقی مانده سهامی را که قبلاً در سرمایه گذاری مشترک اروپایی خود نداشتیم، به دست آوردیم. اروپا سریع‌ترین بازار در حال رشد ما در سال‌های اخیر بوده است و از زمانی که مالکیت کامل منطقه را به دست گرفته‌ایم، شتاب ما شتاب گرفته است.

برای سال، کسب و کار اروپایی خریداری شده توسط استیو مدن از سال 2020، 57 درصد و از سال 2019، 91 درصد رشد کرد و راه را برای منطقه EMEA آن هموار کرد تا برای اولین بار به 100 میلیون دلار درآمد سالانه برسد. در حالی که برخی دیگر از بازارهای بین‌المللی تا سال 2019 به دلیل تأثیرات طولانی مدت کووید در سال 2019 کاهش می‌یابند، روزنفلد گفت که این شرکت در سال 2022 در همه بازارهای کلیدی سودهای دو رقمی دارد و معتقد است که عملیات بین‌المللی آن می‌تواند محرک مهمی در رشد درآمد و درآمد شرکت برای سالهای آینده