فوریه 2022 بازار کفش آتلانتا جمعیت خوش بینانه کفش را به خود جلب کرد – اخبار کفش


بازار کفش آتلانتا امروز نسخه فوریه خود را به پایان رساند و این نمایشگاه دوسالانه جمعیت زیادی را با بیش از 1500 برند و 2000 خرده فروش ثبت نام کرد.

لورا کانول-اوبراین، مدیر اجرایی بازار کفش آتلانتا، به FN گفت که این رویداد تا فوریه 2020 از سطح قبل از همه‌گیری فراتر رفت. او خاطرنشان کرد که این نمایشگاه تعداد بیشتری از فروشندگان بین‌المللی را از پرتغال، اسپانیا و برزیل به خود جلب کرد. و جاهای دیگر و خرده فروشان غیرآمریکایی بیشتری و همچنین خریداران شرکت های بزرگی مانند Rack Room، Famous Footwear و HSN در این مراسم حضور داشتند.

برندها و خریداران فروشگاه‌ها همگی در این نمایشگاه لبخند می‌زدند و از اینکه حضوری برگشتند و مزایای یک فصل تعطیلات قوی و ادامه هزینه‌های مصرف‌کننده در ژانویه را احساس کردند، سپاسگزار بودند.

گرت برتون، رئیس Comfort One Shoes، گفت که فروشگاه‌های زنجیره‌ای او طی دو سال گذشته شاهد پیشرفت‌های بزرگی در تجارت الکترونیکی خود بوده است که به جبران برخی کاهش سرعت در مناطق اداری آن در واشنگتن دی سی کمک کرد.

در مورد برند مد راحتی آرا، این برند با راه‌اندازی اولین خط خود برای مردان برای پاییز 22 از شتاب فروش اخیر خود بهره برده است. مجموعه ساخته شده در ایتالیا از حدود 37 سبک تشکیل شده است، از ظاهر شیک گرفته تا کوهنوردان با عملکرد بالا، گورتکس، قیمت‌گذاری شده از 200 تا 240 دلار به گفته معاون اجرایی بروس کاپلان، بسیاری از استقلالی‌های برتر قبلاً برای این خط سفارش داده‌اند، از جمله کفش‌های Comfort One، Benjamin Lovell Shoes، Hanig’s Footwear، Littles Shoes و Lucky Shoes.


کفش پیاده روی مردانه آرا پاییز 2022

کفش پیاده روی مردانه آرا گورتکس برای پاییز 22.

اعتبار: جنی بل

کاپلان خاطرنشان کرد که آرا پس از شنیدن اینکه شرکای خرده‌فروشی او در میان کندی زنجیره تامین در حال تلاش برای یافتن موجودی هستند، تصمیم به راه‌اندازی این مجموعه گرفت.

در واقع، تأخیر در تولید یک موضوع دائمی بحث در بازار کفش آتلانتا بود. برندز گفت که تولید از چین به زمان‌بندی عادی‌تری بازگشته است، اما ویتنام همچنان پس از ماه‌ها تعطیلی کارخانه‌ها در سال گذشته، از پس کارهای عقب مانده خود کار می‌کند. در همین حال، ظرفیت حمل و نقل از آسیا هنوز محدود است و به طور فزاینده ای گران است و تاخیر در بنادر ایالات متحده همچنان یک دردسر بزرگ است.

شرکت‌هایی مانند Pajar و Rieker گفتند که به لطف کسب‌وکارهای تولیدی متنوع‌شان که شامل مراکز تولید در اروپا می‌شود، کمتر تحت تأثیر رکود قرار گرفتند.

در این نمایشگاه، پاجار مستقر در مونترال از همکاری مد جدید خود با طراح آنا سویی تبلیغ می کرد که اولین بار در هفته مد نیویورک این ماه به نمایش درآمد. سری چکمه های فازی با خز مصنوعی ساخته شده است و پاییز امسال در فروشگاه های بزرگ ایالات متحده و خارج از کشور مانند Selfridges، Le Bon Marché و Ssense عرضه خواهد شد.


پاجار آنا سویی پاییز 2022

چکمه های Pajar x Anna Sui برای پاییز 2022.

اعتبار: جنی بل

در همین حال، ریکر فصل دوم نام تجاری انقلابی جدید خود را که در بهار 22 آغاز به کار کرد، به نمایش می‌گذاشت. این برند کفش‌های کتانی سبک زندگی برای مردان و زنان را با قیمت 130 تا 160 دلار ارائه می‌کند.


کفش ورزشی انقلابی

کفش های کتانی از برند Revolution.

اعتبار: جنی بل

مارک دنکلر، رئیس انجمن ملی خرده فروشان کفش، به FN گفت که مشکلات زنجیره تامین بسیاری از اعضای NSRA را بر آن داشته تا محصولات جدید و جایگزین را خریداری کنند. مارک های خاصی وجود دارد که نمی توانید آنها را بدست آورید. بنابراین [retailers] اینجا به دنبال افراد مختلف برای پر کردن این موقعیت‌ها هستند.»

دنکلر خاطرنشان کرد که خرده فروشان مستقل نیز مجبور شده اند مجموعه های خود را تغییر دهند زیرا برندهای بیشتری از نایک و کروکس تقلید می کنند و مشارکت عمده فروشی خود را به نفع کانال های مستقیم به مصرف کننده کاهش می دهند. او گفت: «اما یک چیز خوب در مورد یک فروشگاه مستقل این است که می‌توانید راحت‌تر خودتان را تطبیق دهید و به جای دیگری بروید.