ABG با Foot Locker برای راه اندازی انحصاری کفش Reebok – Footwear News همکاری می کند


گروه برندهای معتبر (ABG) قراردادی را با Foot Locker امضا کرده است تا به طور انحصاری کفش های منتخب Reebok را در فروشگاه ها و وب سایت خود در ایالات متحده ارائه دهد. این همکاری Foot Locker را به کانال توزیع انحصاری برای محصولات منتخب ریباک با دمای بالا، مانند کفش‌های بسکتبال و طرح‌های سیلوئت آلن آیورسون و شکیل اونیل تبدیل می‌کند.

ABG، شرکتی که ده‌ها برند و خرده‌فروشی مانند Forever 21 و JCPenney را خریداری کرده است، اعلام کرد که Reebok را در ماه آگوست از آدیداس خریداری خواهد کرد. انتظار می‌رود این قرارداد 2.5 میلیارد دلاری در سه ماهه اول سال 2022 بسته شود، اما این شرکت قبلاً مجموعه‌ای از مشارکت‌های توزیع و صدور مجوز را برای فروش ریباک در سراسر جهان اعلام کرده است.

شراکت Foot Locker نشان‌دهنده یک راه جدید حیاتی برای ریباک برای توزیع و بازاریابی پرطرفدارترین محصول خود است.

جیمی سالتر، موسس و رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل ABG گفت: “ما خوشحالیم که همکاری ریباک خود را با Foot Locker اعلام می کنیم، زیرا آنها بخش مهمی از برنامه رشد استراتژیک ما برای این برند را تشکیل می دهند.” ما از شراکت با خرده‌فروشی که چنین جایگاه قدرتمندی در بین مخاطبان ورزش و سبک زندگی دارد، بسیار هیجان‌زده هستیم و مشتاقانه منتظر تقویت برند با یک محصول جدید نمادین هستیم.»

Foot Locker همچنین با Reebok برای طراحی و راه‌اندازی خط کفش جدید برای پاییز 2022 از طریق Reebok Design Group (RDG)، مرکز برندی که محصولات اصلی را طراحی و توسعه می‌دهد، همکاری خواهد کرد.

ریچارد جانسون، رئیس و مدیرعامل Foot Locker، Inc گفت: “ما بسیار خوشحالیم که با ABG و Reebok برای دسترسی انحصاری به محصولات مشهور صنعت شریک هستیم.” محصولات گرمایی از بزرگترین برندها و ایجاد همکاری با بزرگترین نام ها در فرهنگ کفش کتانی.

تحت ABG، سالتر گفت که ریباک در سال 2022 شاهد فروش جهانی خرده فروشی بیش از 5 میلیارد دلار خواهد بود. در طول پنج سال آینده، هدف این است که به 10 میلیارد دلار خرده فروشی سالانه در سراسر جهان برسد. ABG همچنین قصد دارد تجارت دیجیتال ریباک را توسعه دهد و همچنین به طرح‌های کفش و پوشاک که ریباک را منحصربه‌فرد کرده است نگاهی بیاندازد.

طی چند ماه گذشته، ABG همکاری با گروه‌های مختلف صدور مجوز را برای کمک به توزیع Reebok در سراسر جهان اعلام کرده است. در نوامبر، ABG قراردادی را با گروه SPARC امضا کرد تا آن را به عنوان دارنده مجوز رسمی و شریک عملیاتی Reebok در ایالات متحده تبدیل کند. در ماه دسامبر، ABG اعلام کرد که با JD Group همکاری می کند تا Reebok را در هزاران فروشگاه در آمریکای شمالی و اروپا توزیع کند.

ماه گذشته، ریباک 150 کارمند خود را در دفتر مرکزی خود در بوستون اخراج کرد. در اول مارس، کربی ژان ریموند از سمت مدیر خلاقیت جهانی ریباک کناره گیری خواهد کرد.