مد Informa Markets پیش بینی می کند که نمایشگاه های تجاری در اینجا باقی خواهند ماند – اخبار کفش


پس از تعطیلی موقت در سال 2020، نمایشگاه های کفش و مد فعالیت خود را از سر می گیرند. و به گفته برخی از رهبران صنعت، این ویترین ها، که خریداران، برندها و خرده فروشان را گرد هم می آورند، اینجا هستند تا بمانند.

کلی هلفمن، رئیس Informa Markets Fashion (IMF)، برگزارکننده Project، Magic، Coterie و Sourcing در رویدادهای Magic، گفت: “این هرگز از بین نخواهد رفت.” “من فکر می کنم نمایشگاه های تجاری و رویدادهای مد زنده اکنون بیش از هر زمان دیگری محبوب خواهند شد، مردم برای بیرون رفتن از خانه می ترسند.”

این هفته، نزدیک به 1500 فروشنده برای نمایش جادو، پروژه و منبع یابی مجیک در مرکز همایش لاس وگاس، 14 تا 16 فوریه گرد هم آمدند. این رویداد سه روزه پس از فوریه 2020 در میان نگرانی های بهداشتی COVID-19 مجازی شد، اما در آگوست 2021 به صورت زنده بازگشت.

هلفمن خاطرنشان کرد که از زمان بازگشت حضوری، نمایشگاه های تجاری به رشد خود ادامه داده اند. به عنوان مثال، او گفت که رویداد اخیر در لاس وگاس شاهد افزایش ثبت نام، خریداران فروشگاه های بزرگ، شرکت کنندگان بین المللی بیشتر و مدیران ارشد بیشتر بود.

او توضیح داد که این پاسخ به نیاز شدید صنعت به بیرون رفتن، دیدن محصولات جدید و خوشامدگویی به دوستان قدیمی اشاره می کند. هلفمن گفت: «مردم خستگی زوم دارند. “و حتی اگر در طول همه گیری همه گیر چراغ ها را روشن نگه داشته است، آنها باید برای لمس، احساس و دیدن کیفیت به اینجا بیایند. [of the product]”

نمایشگاه‌های تجاری از دیرباز رگ حیات صنایع خرده‌فروشی و کفش بوده‌اند. اما همانطور که تجارت پیشرفت کرده است، آن رویدادها نیز پیشرفت کرده اند. فراتر از فروش B2B، این نمایشگاه اکنون بر ارائه ابزارهایی به تجار برای توسعه استراتژی های همه کاناله خود تمرکز دارد. شامل تجارت مستقیم به مصرف کننده و دیجیتال.

«این دیگر یک نمایشگاه تجاری معمولی نیست. این بیشتر در مورد محصول است. هلفمن گفت: این بیشتر در مورد نوآوری، فناوری مد و صحبت در مورد تجربیات متاورس است. “ما باید هر سال مطابق با تحول صنعت خود تکامل پیدا کنیم.”

شرکت کنندگان و برگزارکنندگان برند گفتند، در عین حال، تمرکز بر شبکه سازی حضوری و کشف محصول همیشه پایه و اساس نمایشگاه ها خواهد بود.

هلفمن گفت: «این یک موضوع فرهنگی است. این فقط فروش محصولات نیست. این در مورد دیدن دوستان خود در صنعت، ارتباط، تجارت، و نوشیدن یک نوشیدنی در بار است.

“مقدار آغوشی که دیده ایم [at the show]دیو مور، معاون عمده‌فروشی جانستون و مورفی، که در Project در لاس وگاس به نمایش گذاشته بود، گفت، زمان بسیار خوبی بود. “در این صنعت، مانند بسیاری از صنایع، شما مشتاقانه منتظر دیدن برخی از این افراد شگفت انگیز هستید که هر سه ماه یا هر شش ماه یکبار با آنها رابطه برقرار می کنید، و نمایشگاه های تجاری فرصتی عالی برای انجام این کار است.”

این احساس خوش بینی به وضوح بر روندهای نمایش داده شده در سطح زمین تأثیر گذاشت. به گفته کورتنی برادریچ، معاون زنان در پروژه و کوتری، کالاهای به نمایش درآمده در این فصل عمدتاً با «خوش‌بینی و بازیگوشی» با رنگ‌های روشن مانند صورتی تند، هایلایتر زرد و سبز لیمویی مشخص می‌شوند. قابل توجه ترین مدل های کفش شامل چکمه های غربی و پاشنه های پلت فرم بود.