گابریلا هرست در مورد کفش کتانی Chloé’s Sustainable Nama برای بهار 22 – اخبار کفش


امروزه گابریلا هرست به دلیل تلاش هایش برای کاهش تاثیر مد بر محیط زیست شناخته شده است. این طراح متولد اروگوئه از برند خود در نیویورک گرفته تا تقریباً یک سال کامل که تغییرات عمده ای در زنجیره تامین و فرآیندهای صنایع دستی در برند فرانسوی لوکس Chloé ایجاد کرده است، به همه – از خرده فروشان و مشتریان تا ناشران و پیشکسوتان صنعت – می آموزد که چگونه به یک تعریف واقعی تر از خالص صفر فکر کنید.

دقیقاً به همین دلیل است که کفش‌های کتانی در صدر فهرست قرار گرفتند، وقتی نوبت به یافتن راه‌هایی برای داشتن بیشترین تأثیر بر تلاش‌های پایداری Chloe می‌رسد.

هرست در یک مهمانی هفته مد نیویورک که در بوتیک بازگشایی شده این برند در سوهو برگزار شد، به FN گفت: “این یکی از اولین پروژه هایی بود که ما در شرکت راه اندازی کردیم، زمانی که من (به Chloé) رسیدم. نام جدید آن کفش کتانی برای بهار 22. “وقتی یک شرکت بزرگ، یک برند لوکس دارید، همیشه این محرک های حجم وجود دارند. باید محرک های حجم را تغییر دهید تا در اسرع وقت تاثیر آن را کاهش دهید. دامن زیبا، یقه یقه اسکی مرینو، همه اینها حجم کمتری دارند. اما با چیزهایی که ده ها هزار می سازید، اول این ها (محصولات) را کم می کنید.


chloe, chloe heartst 2022, sneaker chloe nama, chloe gabriela heartst, gabriela heartst, gabriela heartst پایداری, مد پایدار, کفش های کتانی, مد سازگار با محیط زیست

مدیر خلاق Chloé گابریلا هرست به همراه هاری نف و کیتی هولمز در حال جشن راه اندازی کفش کتانی جدید کم جلوه Nama در بوتیک سوهو بازگشایی شده این برند در 10 فوریه.

اعتبار: با حسن نیت از Chloe

هرست این رویکرد را به یک طرح هرمی تشبیه کرد که درایورهای حجم مانند کفش های کتانی و همچنین کیف های دستی (از جمله کیف کتی جدیدش) را به عنوان محصولاتی که او و تیمش ابتدا با ایجاد نسخه هایی با تاثیر کم برای جایگزینی محصول موجود، با آنها مقابله می کردند، تشبیه کرد. این یک انحراف از برخی از رویکردهای معمولی است که برندها برای پرداختن به تأثیر خود بر تغییرات آب و هوا اتخاذ کرده‌اند، که اغلب شامل مجموعه‌های کپسولی محدود، همکاری‌های یکباره یا تلاش‌های تک ماده است. در عوض، طراح Chloe به دنبال دسته، محصول و مجموع تمام قطعاتی است که می تواند برند را به سمت کاهش تأثیر تجمعی سوق دهد. به همین دلیل است که Chloé به اولین برند لوکس در اروپا تبدیل شد که در ماه اکتبر به گواهی B Corp دست یافت.

هرست می‌گوید: «فکر می‌کنم فقط به روش دیگری سیم‌کشی شده‌ام، همیشه چیزها را متفاوت مشاهده کرده‌ام. شاید کشور من باشد، یا شاید به این دلیل که من از طبیعت آمده‌ام و همیشه به دنبال چیزهایی هستم که منطقی باشند.»


برای خرید: کفش ورزشی Chloé Nama، 725 دلار.

کفش کتانی Nama که برای اولین بار در مجموعه Chloé’s Resort ’22 معرفی شد و بعداً در تکرارهای مختلف برای بهار 22 معرفی شد، بیش از هشت ماه طول کشید تا ساخته شود، هرست و تیم طراحی او همه اجزا را بررسی کردند تا راه هایی برای پایین آوردن کفش کتانی بیابند. تأثیر. این شامل قطعات بافتنی ساخته شده از 90٪ نخ پلی استر بازیافت شده از بطری های پلاستیکی، 25٪ میکرو جیر بازیافت شده، جوشی است که از 25٪ الاستومر ترموپلاستیک بازیافتی (TPE) استفاده می کند، و زیره میانی ساخته شده از 25٪ پودر لاستیک بازیافتی. مجموع درصدهای بازیافتی آن معادل 40 درصد وزن کل کفش ورزشی است که از زباله های بازیافتی تشکیل شده است. همچنین این کفش ورزشی را 39 درصد سبک‌تر از کفش‌های کتانی قبلی سونی این برند می‌کند (یک سبک مد روز که چند سال پیش در اوج شکوفایی کفش‌های کتانی لوکس و تحت مدیریت ناتاشا رمزی-لوی، مدیر خلاق سابق، ناتاشا رمزی-لوی بود).


چلو، کیف چلو کتی، کلوئه، چلو گابریلا هرست، گابریلا هرست

کیف جدید کتی Chloé، ساخته شده با چرم از گروه کاری چرم، که به تمام کارخانه های دباغی آن برای مصرف آب و انرژی، مدیریت شیمیایی، مواد زائد جامد و فاضلاب گواهی می دهد.

اعتبار: با حسن نیت از Chloe

با برنامه ریزی برای نمایش پاییز 22 لیبل خودش برای 15 فوریه در طول NYFW، طراح در مورد کفش های بعدی در Gabriela Hearst و Chloé مادرش بود، اما اطمینان داد که “همیشه ماندگار خواهد بود.” کمترین تاثیر چیست، چرم ها از کجا می آیند؟ این در مورد ردیابی، یافتن تمام اطلاعات است.